Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rtherese" data-source="post: 557568" data-attributes="member: 96552"><p>Hej alla glada!</p><p></p><p>Jag är en tjej på 21 år som är väldigt sugen på att göra min första säsong i St Anton. Med andra ord är jag lite oerfaren och skulle mer än gärna vilja hitta någon att dela tankar och idéer med.</p><p>Jag är också väldigt intresserad av att dela boende. </p><p>Är det någon som möjligen behöver en inneboende/har plats över för en sjukt trevlig rumskamrat? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Mvh Therese</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rtherese, post: 557568, member: 96552"] Hej alla glada! Jag är en tjej på 21 år som är väldigt sugen på att göra min första säsong i St Anton. Med andra ord är jag lite oerfaren och skulle mer än gärna vilja hitta någon att dela tankar och idéer med. Jag är också väldigt intresserad av att dela boende. Är det någon som möjligen behöver en inneboende/har plats över för en sjukt trevlig rumskamrat? :) Mvh Therese [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton
Tillbaka
Topp