Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gnagarn" data-source="post: 557720" data-attributes="member: 92917"><p>Jag hade samma problem men nu har jag kommit igång lite iaf... Jag har väl tänkt åka ner i början av December och stanna till slutet på april. Med boendet går de lite segt nu men har mailat några ställen och fått svar att det är uthyrt redan eller att dom inte har några säsongsboenden. Så har inte hittat något än men jobbar vidare. Jag har insett att det är bäst att börja leta efter ett boende och när man lyckats styra upp de är det nog inga problem att fylla upp de=). </p><p>Hur långt har du kommit i dina planer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gnagarn, post: 557720, member: 92917"] Jag hade samma problem men nu har jag kommit igång lite iaf... Jag har väl tänkt åka ner i början av December och stanna till slutet på april. Med boendet går de lite segt nu men har mailat några ställen och fått svar att det är uthyrt redan eller att dom inte har några säsongsboenden. Så har inte hittat något än men jobbar vidare. Jag har insett att det är bäst att börja leta efter ett boende och när man lyckats styra upp de är det nog inga problem att fylla upp de=). Hur långt har du kommit i dina planer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibumkompisar för säsong 09/10 St Anton
Tillbaka
Topp