Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummar-fragor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="laddah" data-source="post: 207939" data-attributes="member: 65810"><p>Hejsan.</p><p>Nu ar det sa har att kommande sasong, 07/08 ar jag mycket sugen pa att bumma nagonstans i alperna. Fragan ar bara, bor jag kunna lokalspraket? Tex. om jag vill till Chamonix bor jag kunna flytande Franska?</p><p>Ni fattar nog.</p><p>Kommer rakna med att ha nagot mindre jobb dar nere, nagonting i stil med diskare pa nagon lokal krog/restaurang eller kanske eventuellt bartender om man hinner utbilda sig under sommaren 2007.</p><p>Ge mig garna alla tips som kan behovas, hur mycket pengar jag behover for att klara mig fran 1 December till 1 Mars, vill helt inte behova jobba. I alla fall inte mycket.</p><p>Tror ni ca. 30,000kr racker for den tiden om man delar en lagenhet med ett par vanner, fixar gemensam resa ner osv... Med lite planering helt enkelt.</p><p>Vill helst ta mig till Saalbach.</p><p>Kom med tips/forslag!</p><p></p><p>/Ludvig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="laddah, post: 207939, member: 65810"] Hejsan. Nu ar det sa har att kommande sasong, 07/08 ar jag mycket sugen pa att bumma nagonstans i alperna. Fragan ar bara, bor jag kunna lokalspraket? Tex. om jag vill till Chamonix bor jag kunna flytande Franska? Ni fattar nog. Kommer rakna med att ha nagot mindre jobb dar nere, nagonting i stil med diskare pa nagon lokal krog/restaurang eller kanske eventuellt bartender om man hinner utbilda sig under sommaren 2007. Ge mig garna alla tips som kan behovas, hur mycket pengar jag behover for att klara mig fran 1 December till 1 Mars, vill helt inte behova jobba. I alla fall inte mycket. Tror ni ca. 30,000kr racker for den tiden om man delar en lagenhet med ett par vanner, fixar gemensam resa ner osv... Med lite planering helt enkelt. Vill helst ta mig till Saalbach. Kom med tips/forslag! /Ludvig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummar-fragor
Tillbaka
Topp