Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummar-fragor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="laddah" data-source="post: 208443" data-attributes="member: 65810"><p>Vad menar ni med utrustning?</p><p>Har: Brada, rygga, jacka, byxor, pjaxor, googles, hjalm. Saknar: transiver + spade</p><p>Nagot mer man bor rakna in i utrustning?</p><p></p><p>Sa om jag inte ska jobba, bor jag rakna med 50 lakan for en sasong da?</p><p>Och hur lange ar lagom att vara dar? Later det bra att aka 1 December - 1 April eller nagot i den stilen?</p><p>Och hur svart ar det att fa tag pa jobb?</p><p>Om man tanker pa att jag kommer planera detta saker i alla fall 2-3 mandare innan minst sa kommer jag val inte ha nagra storre problem med att hitta sasongsboende for mig och ett par kompisar? Eller ar jag helt ute och cyklar nu?</p><p>/laddah</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="laddah, post: 208443, member: 65810"] Vad menar ni med utrustning? Har: Brada, rygga, jacka, byxor, pjaxor, googles, hjalm. Saknar: transiver + spade Nagot mer man bor rakna in i utrustning? Sa om jag inte ska jobba, bor jag rakna med 50 lakan for en sasong da? Och hur lange ar lagom att vara dar? Later det bra att aka 1 December - 1 April eller nagot i den stilen? Och hur svart ar det att fa tag pa jobb? Om man tanker pa att jag kommer planera detta saker i alla fall 2-3 mandare innan minst sa kommer jag val inte ha nagra storre problem med att hitta sasongsboende for mig och ett par kompisar? Eller ar jag helt ute och cyklar nu? /laddah [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummar-fragor
Tillbaka
Topp