Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummar-fragor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 208478"><p>Hej</p><p></p><p>Har gjort ett par säsonger och räcker gott och väl med 10000:- i månaden om du lever normalt. Har aldrig gjort av med mer om jag unnar tar första månaden för då tillkommer ju liftkortet. Och då skall det tilläggas att jag har ätit helt oki mat oxå. Alltid bättre att kunna språket om man vill jobba. Om du ska jobba se till ayy du kan åka oxå då. Alltså går dag jobb bort.Utrustningen du har verkar räcka. Plus att du skall köpa dom sista viktiga sakerna.</p><p></p><p>/H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 208478"] Hej Har gjort ett par säsonger och räcker gott och väl med 10000:- i månaden om du lever normalt. Har aldrig gjort av med mer om jag unnar tar första månaden för då tillkommer ju liftkortet. Och då skall det tilläggas att jag har ätit helt oki mat oxå. Alltid bättre att kunna språket om man vill jobba. Om du ska jobba se till ayy du kan åka oxå då. Alltså går dag jobb bort.Utrustningen du har verkar räcka. Plus att du skall köpa dom sista viktiga sakerna. /H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skibummar-fragor
Tillbaka
Topp