Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SKIbumpolare st Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jon_the_bot" data-source="post: 141781" data-attributes="member: 57772"><p>Skidakande kille pa 20 ar som just börjat sin första säsong i St. Anton. Hade tur och fixa jobb och boende fast jag kom rätt sent. Jobbar pa hotell där detjobbar nagra andra sasongare. Det e schysst men jag e ensam skidakare. Hade varit ball att ha nan att skida med ocksa. Jag är mest inne papuderakning och har inget emot att hika för ett bra ak.</p><p>Sa om du ar i liknande situation eller bara har lust att göra en ensam skidakare i snowboardsällskap en tjänst sa hör av dig! </p><p></p><p>+436508215377</p><p>johan.pettersson@lycos.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jon_the_bot, post: 141781, member: 57772"] Skidakande kille pa 20 ar som just börjat sin första säsong i St. Anton. Hade tur och fixa jobb och boende fast jag kom rätt sent. Jobbar pa hotell där detjobbar nagra andra sasongare. Det e schysst men jag e ensam skidakare. Hade varit ball att ha nan att skida med ocksa. Jag är mest inne papuderakning och har inget emot att hika för ett bra ak. Sa om du ar i liknande situation eller bara har lust att göra en ensam skidakare i snowboardsällskap en tjänst sa hör av dig! +436508215377 johan.pettersson@lycos.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
SKIbumpolare st Anton
Tillbaka
Topp