Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skibums: Val Thorens VS St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndySmith" data-source="post: 471674" data-attributes="member: 86643"><p>Jag tycker nog att du ska överväga st anton igen, Jag har gjort 2 sesånger i vt, en på tango o en bum, Valthorens e inte dårligt o åkningen kan vara helt sjukt bra, dock mkt bättre i Meribel o couchevel.</p><p>snabba negativa fakta angående vt, </p><p>.Hög höjd. du kommer spendera en tredjedel av sesången med något som liknar tuberkulos, de e förövrigt samma skit som bummarna i chamsud brukar gå o dra på,</p><p>.Lappsjuka, Vt e en avkrok utan motsvarighet, det spelar ingen roll om du har bil det tar nästa en timma att ta sig tillbaks upp för berget (i goda förhållanden).det finns inget att göra förutom att åka skidor, är skidåkningen kass e allt kass, Stora hotell och uthyrnings butiker e allt,</p><p>.Storm. Vt e en enda stor gryta längst upp i en 2 mil lång dal, vilket betyder att vinarna pressas upp genomdalen o cyrkulerar längst upp, och tro mig ordet vindpack kommer få en ny betydelse efter du har sett detta, liftarna stänger och folk håller sig inomhus. 80-100 kmh e inte o vanligt, detta hände 5 gånger förra vintern, om du åker puder påflygfältet på tisdan kan du spela fotboll på samma platts på torsdan när vinden lagt sig.</p><p></p><p></p><p>de e klart det finns positiva sidor med vt åxå annars skulle inte folk göra 10 sesånger i rad där. Annars kan jag rekomendera Val D Isere som franskt alternativ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndySmith, post: 471674, member: 86643"] Jag tycker nog att du ska överväga st anton igen, Jag har gjort 2 sesånger i vt, en på tango o en bum, Valthorens e inte dårligt o åkningen kan vara helt sjukt bra, dock mkt bättre i Meribel o couchevel. snabba negativa fakta angående vt, .Hög höjd. du kommer spendera en tredjedel av sesången med något som liknar tuberkulos, de e förövrigt samma skit som bummarna i chamsud brukar gå o dra på, .Lappsjuka, Vt e en avkrok utan motsvarighet, det spelar ingen roll om du har bil det tar nästa en timma att ta sig tillbaks upp för berget (i goda förhållanden).det finns inget att göra förutom att åka skidor, är skidåkningen kass e allt kass, Stora hotell och uthyrnings butiker e allt, .Storm. Vt e en enda stor gryta längst upp i en 2 mil lång dal, vilket betyder att vinarna pressas upp genomdalen o cyrkulerar längst upp, och tro mig ordet vindpack kommer få en ny betydelse efter du har sett detta, liftarna stänger och folk håller sig inomhus. 80-100 kmh e inte o vanligt, detta hände 5 gånger förra vintern, om du åker puder påflygfältet på tisdan kan du spela fotboll på samma platts på torsdan när vinden lagt sig. de e klart det finns positiva sidor med vt åxå annars skulle inte folk göra 10 sesånger i rad där. Annars kan jag rekomendera Val D Isere som franskt alternativ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skibums: Val Thorens VS St Anton
Tillbaka
Topp