Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 83376" data-attributes="member: 29566"><p>Att köpa öl i Tyskland är faktiskt ganska onödigt, ni sparar inte msåå mycket. Inte om ni måste lämna andra saker hemma och skicka senare iaf. Bättre att köra ner till Salanches och köpa Koenigsbier. Mycket godare också!</p><p></p><p>Har ni en stor takbox rymmer den 4 par skidor och 4 par snowboards. Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit). Tycker bara det verkar lite töntigt att välja bort saker som kläder, skidor osv, för att istället kunna köpa sprit och tjäna 300 kr typ. Gitarrerna kan vara softa att ha, men hade inte en räckt? Ett piano? Seriöst vad faaan ska ni med det till? Om ni nu är seriösa med massa skidor och grejer och ska köpa sprit som faaaan, när ska ni spela piano. Verkar lite onödigt..</p><p></p><p>Jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska, det räcker faktiskt. Väger mycket men tar liten plats. Sen förstår jag inte vad du menar med att jag försöker vända plattor, utveckla gärna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 83376, member: 29566"] Att köpa öl i Tyskland är faktiskt ganska onödigt, ni sparar inte msåå mycket. Inte om ni måste lämna andra saker hemma och skicka senare iaf. Bättre att köra ner till Salanches och köpa Koenigsbier. Mycket godare också! Har ni en stor takbox rymmer den 4 par skidor och 4 par snowboards. Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit). Tycker bara det verkar lite töntigt att välja bort saker som kläder, skidor osv, för att istället kunna köpa sprit och tjäna 300 kr typ. Gitarrerna kan vara softa att ha, men hade inte en räckt? Ett piano? Seriöst vad faaan ska ni med det till? Om ni nu är seriösa med massa skidor och grejer och ska köpa sprit som faaaan, när ska ni spela piano. Verkar lite onödigt.. Jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska, det räcker faktiskt. Väger mycket men tar liten plats. Sen förstår jag inte vad du menar med att jag försöker vända plattor, utveckla gärna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Tillbaka
Topp