Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Felix_84" data-source="post: 83377" data-attributes="member: 32513"><p>Att handla öl i tyskland tjänar man inget på. Man får visserligen lite finare öl. Men vi köpte halv liters öl i sallanches för 0.33 e. Och billigare öl än så hittar du inte i tyskland. Sen e det inte helt onödigt att ta med sig ett piano. Min rumskamrat spelade piano nere i chamonix och tjänade 100 e per gig. Spelade 3 gånger i veckan vissa veckor. Det e lättförtjänta pengar, jämfört med allt annat jobb där nere som e värdelöst betalt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Felix_84, post: 83377, member: 32513"] Att handla öl i tyskland tjänar man inget på. Man får visserligen lite finare öl. Men vi köpte halv liters öl i sallanches för 0.33 e. Och billigare öl än så hittar du inte i tyskland. Sen e det inte helt onödigt att ta med sig ett piano. Min rumskamrat spelade piano nere i chamonix och tjänade 100 e per gig. Spelade 3 gånger i veckan vissa veckor. Det e lättförtjänta pengar, jämfört med allt annat jobb där nere som e värdelöst betalt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Tillbaka
Topp