Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hhmmmm" data-source="post: 83378" data-attributes="member: 35325"><p>2 spelar höger en spelar vänster gura...därav minst 2...</p><p></p><p></p><p>" Skidor och kläder får ju plats. Allt annat är ju överflöd eller så kan man köpa där nere."</p><p></p><p>skiljer sig knappt märkbart från ditt tidigre inlägg:</p><p></p><p>"Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit)"</p><p>"jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska"</p><p></p><p>piano e mer en önsketanke men plinkande på tangenter istället för skitjobb på nån restaurang e helt klart en lockande tanke....och som du nu har fått förklarat för dig så finns det saker i världen som faktiskt inte får plats i din multisuperextradelux takbox</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hhmmmm, post: 83378, member: 35325"] 2 spelar höger en spelar vänster gura...därav minst 2... " Skidor och kläder får ju plats. Allt annat är ju överflöd eller så kan man köpa där nere." skiljer sig knappt märkbart från ditt tidigre inlägg: "Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit)" "jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska" piano e mer en önsketanke men plinkande på tangenter istället för skitjobb på nån restaurang e helt klart en lockande tanke....och som du nu har fått förklarat för dig så finns det saker i världen som faktiskt inte får plats i din multisuperextradelux takbox [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Tillbaka
Topp