Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 83380" data-attributes="member: 29566"><p>"..... Skidor och kläder får ju plats. Allt annat är ju överflöd eller så kan man köpa där nere."</p><p></p><p>skiljer sig knappt märkbart från ditt tidigre inlägg:</p><p></p><p>"Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit)"</p><p>"jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska...."</p><p></p><p>Skrev ju så eftersom att jag innan jag körde ner förra säsongen tänke exakt som du. Men har nu förstått att en hel del prylar är överflödiga. Och skivorna är inte överflödiga eftersom det var mitt levebröd där nere. Utan de hade jag ju inte haft någon intäkt. Så om man kan vara garanterad intäkt för att man tar med sig ett piano, kanske det kan vara lönt. Knappast annars.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 83380, member: 29566"] "..... Skidor och kläder får ju plats. Allt annat är ju överflöd eller så kan man köpa där nere." skiljer sig knappt märkbart från ditt tidigre inlägg: "Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit)" "jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska...." Skrev ju så eftersom att jag innan jag körde ner förra säsongen tänke exakt som du. Men har nu förstått att en hel del prylar är överflödiga. Och skivorna är inte överflödiga eftersom det var mitt levebröd där nere. Utan de hade jag ju inte haft någon intäkt. Så om man kan vara garanterad intäkt för att man tar med sig ett piano, kanske det kan vara lönt. Knappast annars. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skicka prylar
Tillbaka
Topp