Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skicka skidor till österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="micke_moj" data-source="post: 833519" data-attributes="member: 115341"><p>Beställde i söndags ett par salomon gun 188 med griffon från sport conrad, förväntade mig att det skulle skickas på måndagen vilket dem inte gjorde, idag sitter jag fortfarande och väntar på att dem ska skicka paketet. Jag har en biljett beställd till den 17e som tar mig till innsbruck vilket gör att skidorna måste vara framme på torsdag senast.</p><p></p><p>Jag mejlade sport conrad och frågade när dem skulle skickas och svaret blev "vi vet inte men någon gång denna vecka". Så det blir alltså ett litet problem om dem inte kommer fram i tid. och ja det var lite klantigt att beställa så tätt inpå men man måste ju våga chansa ibland</p><p></p><p>Någon som har skickat skidor mellan österrike och sverige förrut, bästa sätt, billigast?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="micke_moj, post: 833519, member: 115341"] Beställde i söndags ett par salomon gun 188 med griffon från sport conrad, förväntade mig att det skulle skickas på måndagen vilket dem inte gjorde, idag sitter jag fortfarande och väntar på att dem ska skicka paketet. Jag har en biljett beställd till den 17e som tar mig till innsbruck vilket gör att skidorna måste vara framme på torsdag senast. Jag mejlade sport conrad och frågade när dem skulle skickas och svaret blev "vi vet inte men någon gång denna vecka". Så det blir alltså ett litet problem om dem inte kommer fram i tid. och ja det var lite klantigt att beställa så tätt inpå men man måste ju våga chansa ibland Någon som har skickat skidor mellan österrike och sverige förrut, bästa sätt, billigast? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skicka skidor till österrike
Tillbaka
Topp