Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skicka skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pete22" data-source="post: 1221096" data-attributes="member: 88421"><p>Har sålt ett par skidor som ska skickas från Tranås till Rättvik. Har skickat skidor med Bussgods några gånger tidigare och priset har då legat runt 300 kronor men såg nu att dom har höjt till 494 kronor!</p><p>Har kollat runt lite efter andra alternativ med dom flesta fraktbolag skickar inte så långa paket.</p><p>Är det nån som sitter på en billigare lösning så blir jag glad.</p><p>Vill bara nämna att det inte är jag som ska betala frakten utan jag vill att det ska bli så billigt som möjligt för mottagaren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pete22, post: 1221096, member: 88421"] Har sålt ett par skidor som ska skickas från Tranås till Rättvik. Har skickat skidor med Bussgods några gånger tidigare och priset har då legat runt 300 kronor men såg nu att dom har höjt till 494 kronor! Har kollat runt lite efter andra alternativ med dom flesta fraktbolag skickar inte så långa paket. Är det nån som sitter på en billigare lösning så blir jag glad. Vill bara nämna att det inte är jag som ska betala frakten utan jag vill att det ska bli så billigt som möjligt för mottagaren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skicka skidor
Tillbaka
Topp