Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
SkiCross / Vinterland2003
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wolfhorner" data-source="post: 23707" data-attributes="member: 14435"><p>Hallå skidåkare!</p><p></p><p>Vi är några skidåkare från Uppsala och Stockholm som tänkte dra runt på SkiCross tävlingar i vinter. När skidåkning tenderar att vara en dyr sport undrar jag om det finns fler som ska ut och tävla? I så fall kan man tänka sig ett samåkande till tävlingarna. </p><p></p><p>Det är dax att spö dom gamla rävarna.</p><p></p><p>Jag kan redan nu passa på att tipsa om Vinterland2003. Tävlingen kommer att anordnas i mars av EFAC - "Ebony Flying Action Circus" i Sunnersta och vara en Ski- och BoarderCross tävling.</p><p></p><p>/Wolf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wolfhorner, post: 23707, member: 14435"] Hallå skidåkare! Vi är några skidåkare från Uppsala och Stockholm som tänkte dra runt på SkiCross tävlingar i vinter. När skidåkning tenderar att vara en dyr sport undrar jag om det finns fler som ska ut och tävla? I så fall kan man tänka sig ett samåkande till tävlingarna. Det är dax att spö dom gamla rävarna. Jag kan redan nu passa på att tipsa om Vinterland2003. Tävlingen kommer att anordnas i mars av EFAC - "Ebony Flying Action Circus" i Sunnersta och vara en Ski- och BoarderCross tävling. /Wolf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
SkiCross / Vinterland2003
Tillbaka
Topp