Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skid bag med hjul, plats för pjäxorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 914699" data-attributes="member: 45951"><p>Kan också rekommendera en Dakine Double. Jag har en själv, allting får plats alldeles förträffligt. Jag tror till och med att du skulle kunna få ner Göran Persson i den med lite vilja. Den enda nackdelen är att den är förbannat tung vid maxlast. Det är därför fördelaktigt om du har någon annan med dej som kan bära/dra den.</p><p></p><p>Onödigt tips;</p><p>Jag brukar resa den upp och rulla den framåt, lutad mot axeln. Detta för att motverka den något trista vinkel som uppstår när man drar den. (På grund av dess längd) Fördelen är att du syns på håll. Nackdelen är att du inte ser så mycket och att viss trötthet i axeln kan upplevas. (Till skillnad mot armen vid drag-teknik.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 914699, member: 45951"] Kan också rekommendera en Dakine Double. Jag har en själv, allting får plats alldeles förträffligt. Jag tror till och med att du skulle kunna få ner Göran Persson i den med lite vilja. Den enda nackdelen är att den är förbannat tung vid maxlast. Det är därför fördelaktigt om du har någon annan med dej som kan bära/dra den. Onödigt tips; Jag brukar resa den upp och rulla den framåt, lutad mot axeln. Detta för att motverka den något trista vinkel som uppstår när man drar den. (På grund av dess längd) Fördelen är att du syns på håll. Nackdelen är att du inte ser så mycket och att viss trötthet i axeln kan upplevas. (Till skillnad mot armen vid drag-teknik.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skid bag med hjul, plats för pjäxorna
Tillbaka
Topp