Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skid experter läs..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pettssson" data-source="post: 151648" data-attributes="member: 56601"><p>Har ett par mad trix mojo, 80.. och ja tycker att den vänstra skidan känns väldigt konstigt.. vet inte riktigt vad men den känns mycket mjukare och så låter den en massa då den blir kall. Dom på affären där jag köpte dom hittar inget fel, men det spelar ändå ingen roll, den blir ju inge skönare för det? Fast dom säger att dom kan reklamera den ändå, men min fråga är: får man en ny skida om man inte är nöjd med den, alltså.. att man tycker att den är konstig och inte lika bra som den andra? </p><p>Tacksam för seriösa svar.. </p><p></p><p>/Ante</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pettssson, post: 151648, member: 56601"] Har ett par mad trix mojo, 80.. och ja tycker att den vänstra skidan känns väldigt konstigt.. vet inte riktigt vad men den känns mycket mjukare och så låter den en massa då den blir kall. Dom på affären där jag köpte dom hittar inget fel, men det spelar ändå ingen roll, den blir ju inge skönare för det? Fast dom säger att dom kan reklamera den ändå, men min fråga är: får man en ny skida om man inte är nöjd med den, alltså.. att man tycker att den är konstig och inte lika bra som den andra? Tacksam för seriösa svar.. /Ante [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skid experter läs..
Tillbaka
Topp