Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid googles?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkidsterDennis" data-source="post: 560447" data-attributes="member: 76408"><p>Hej Alla glada skidfantaster. </p><p></p><p>Jag har en fråga till proffsen. I vintras hade jag lyckan att träffa en FET dump i Italien, det var dock vår snö, men ändå 100 cm på 24 tim inte illa <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Problemet jag hade var när vi susar ner för berget i Alagna hade jag kopiösa problem med sikten... Min skidgoggels immade igen stup i kvarten, om ni känner igen er så är det inte enkelt att hitta linjen...ja som ni gissar så blev det några vurpor här och där.. Min enkla fråga är: Har ni några tips på vilka goggels som e bäst i dessa förhållanden eller finns det andra knep att tänka på? finns det goggels som passar bättre för djupsnö? bättre ventilering mm??</p><p> Vi hörs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkidsterDennis, post: 560447, member: 76408"] Hej Alla glada skidfantaster. Jag har en fråga till proffsen. I vintras hade jag lyckan att träffa en FET dump i Italien, det var dock vår snö, men ändå 100 cm på 24 tim inte illa :) Problemet jag hade var när vi susar ner för berget i Alagna hade jag kopiösa problem med sikten... Min skidgoggels immade igen stup i kvarten, om ni känner igen er så är det inte enkelt att hitta linjen...ja som ni gissar så blev det några vurpor här och där.. Min enkla fråga är: Har ni några tips på vilka goggels som e bäst i dessa förhållanden eller finns det andra knep att tänka på? finns det goggels som passar bättre för djupsnö? bättre ventilering mm?? Vi hörs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid googles?
Tillbaka
Topp