Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid googles?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 564069" data-attributes="member: 91785"><p>Kör utan goggles! Det är riktigt skönt, tycker iaf jag. Jag brukar slänga upp mina på hjälmen och enbart ta ner dom då det går riktigt fort så det inte blir för kallt, eller när man ska igenom snårskogen och vill skydda ögonen. Annars räcker det väl med att inte andas så kraftigt genom munnen. Det blir ju såklart värre om man har ngn slags ansiktsmask/skydd som gör att din utandning riktas uppåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 564069, member: 91785"] Kör utan goggles! Det är riktigt skönt, tycker iaf jag. Jag brukar slänga upp mina på hjälmen och enbart ta ner dom då det går riktigt fort så det inte blir för kallt, eller när man ska igenom snårskogen och vill skydda ögonen. Annars räcker det väl med att inte andas så kraftigt genom munnen. Det blir ju såklart värre om man har ngn slags ansiktsmask/skydd som gör att din utandning riktas uppåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid googles?
Tillbaka
Topp