Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid googles?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lgrstdt" data-source="post: 564072" data-attributes="member: 65936"><p>Har både ett par Oakley A-frame och ett par Oakley Crowbar och imman är liksom inget problem. Vid någon enstaka gång har mina goggles immat, men då har jag kommit på mig själv med att ha haft pannbandet för långt ner i pannan så att det har legat innanför ramen på gogglarna. När man i det läget svettas lite immar glaset igen direkt.</p><p></p><p>Som föregående har nämnt är det bara att slänga ut några kronor på ett par schyssta goggles med dubbla glas. Det kostar några kronor men är i alla lägen värt det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lgrstdt, post: 564072, member: 65936"] Har både ett par Oakley A-frame och ett par Oakley Crowbar och imman är liksom inget problem. Vid någon enstaka gång har mina goggles immat, men då har jag kommit på mig själv med att ha haft pannbandet för långt ner i pannan så att det har legat innanför ramen på gogglarna. När man i det läget svettas lite immar glaset igen direkt. Som föregående har nämnt är det bara att slänga ut några kronor på ett par schyssta goggles med dubbla glas. Det kostar några kronor men är i alla lägen värt det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid googles?
Tillbaka
Topp