Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skid köp.. Vad tycker du?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="1-ICONAGENCY" data-source="post: 462098" data-attributes="member: 83978"><p>Borde väl vara roligare att stödja märken som ger mest tillbaka till det ni gör och självklart om deras produkter matchar de större företagen?</p><p></p><p>Sen på skidor finns det väl inte så mycket åkar ägda företag som drivs av personer som även brinner för det och inte enbart gör det för pengarna?</p><p></p><p>Det är ju oftast så att de som gör 100000 olika produkter inte är beroende av hur försäljningen av då tex twintips går för de har annat att luta sig tillbaka på som kanske är mer lönanande medans ett märke som enbart sysslar med en sak är beroenda av att det växer då det är deras ända business?</p><p></p><p>Saksamma orkar inte ens ge mig in i någon djupare disskusion då jag varken arbetar med eller åker skidor, viktigaste är att alla har kul och är nöjda med sitt.</p><p></p><p></p><p>Cheers,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="1-ICONAGENCY, post: 462098, member: 83978"] Borde väl vara roligare att stödja märken som ger mest tillbaka till det ni gör och självklart om deras produkter matchar de större företagen? Sen på skidor finns det väl inte så mycket åkar ägda företag som drivs av personer som även brinner för det och inte enbart gör det för pengarna? Det är ju oftast så att de som gör 100000 olika produkter inte är beroende av hur försäljningen av då tex twintips går för de har annat att luta sig tillbaka på som kanske är mer lönanande medans ett märke som enbart sysslar med en sak är beroenda av att det växer då det är deras ända business? Saksamma orkar inte ens ge mig in i någon djupare disskusion då jag varken arbetar med eller åker skidor, viktigaste är att alla har kul och är nöjda med sitt. Cheers, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skid köp.. Vad tycker du?
Tillbaka
Topp