Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Skid)pjäxhjälp till snowboardåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jcca" data-source="post: 1025983" data-attributes="member: 142420"><p>Tack för riktigt bra länkar!</p><p></p><p>Kan vara något för stora möjligtvis, men testade båda pjäxorna som det beskrevs i länken och det kändes bättre, högerpjäxan satt bättre än den vänstra av någon anledning.</p><p>Jag spänner alla spännen till max men tycker det känns som de sitter bra, möjligtvis lite spelrum på vänstra pjäxan men vet inte riktigt hur mycket som är normalt på pjäxor.</p><p></p><p>Men när jag klickar i båda bidningarna och står och väger fram och tillbaka på skidorna, typ butters så glider sulan lite och det "knarrar". Tar jag ut själva innerskon så finns det ju en "sula" i skalet, känns som att det är den som är "lös" typ. Går det ens?</p><p></p><p>Alltså, känns som alla mina tankar och allt jag skriver mynnar ut i att jag vet inte ett skit om pjäxor (eller skidor). Förväntar mig inte att ni ska kunna hjälpa mig eftersom jag själv knappt vet vad jag håller på med.</p><p></p><p>Men måste påpeka att de sitter mycket bättre än alla hyrpjäxor jag testat i mitt liv på diverse semestrar när brädan fått vila. Så de sitter ju inte alldeles fel!</p><p></p><p>edit: har ingen linjal hemma men att mäta foten kanske vore på sin plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jcca, post: 1025983, member: 142420"] Tack för riktigt bra länkar! Kan vara något för stora möjligtvis, men testade båda pjäxorna som det beskrevs i länken och det kändes bättre, högerpjäxan satt bättre än den vänstra av någon anledning. Jag spänner alla spännen till max men tycker det känns som de sitter bra, möjligtvis lite spelrum på vänstra pjäxan men vet inte riktigt hur mycket som är normalt på pjäxor. Men när jag klickar i båda bidningarna och står och väger fram och tillbaka på skidorna, typ butters så glider sulan lite och det "knarrar". Tar jag ut själva innerskon så finns det ju en "sula" i skalet, känns som att det är den som är "lös" typ. Går det ens? Alltså, känns som alla mina tankar och allt jag skriver mynnar ut i att jag vet inte ett skit om pjäxor (eller skidor). Förväntar mig inte att ni ska kunna hjälpa mig eftersom jag själv knappt vet vad jag håller på med. Men måste påpeka att de sitter mycket bättre än alla hyrpjäxor jag testat i mitt liv på diverse semestrar när brädan fått vila. Så de sitter ju inte alldeles fel! edit: har ingen linjal hemma men att mäta foten kanske vore på sin plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Skid)pjäxhjälp till snowboardåkare
Tillbaka
Topp