Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skid spel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ackeP" data-source="post: 106882" data-attributes="member: 42186"><p>Tjenare! Jag har länge undrat varför det inte har kommit ut något bra </p><p>skid spel till data eller tv spel. Jag köpte ett för något år sedan jag kommer inte ihåg vad det hette men det sög hårt. Man kunde typ hålla in hopp knappen ett tag och när man sedan släpte den flög man skit högt och kunde typ göra 1080 mm. Det finns så många snowboard spel och inget bra skid spel och nu är det ju så många som börjat jibba med skidor så ett sånt spel skulle ju sälja bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ackeP, post: 106882, member: 42186"] Tjenare! Jag har länge undrat varför det inte har kommit ut något bra skid spel till data eller tv spel. Jag köpte ett för något år sedan jag kommer inte ihåg vad det hette men det sög hårt. Man kunde typ hålla in hopp knappen ett tag och när man sedan släpte den flög man skit högt och kunde typ göra 1080 mm. Det finns så många snowboard spel och inget bra skid spel och nu är det ju så många som börjat jibba med skidor så ett sånt spel skulle ju sälja bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skid spel
Tillbaka
Topp