Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skid-tips sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1056323" data-attributes="member: 29440"><p>Hej, har inte provat jättemånga skidor själv men här kanske du kan få lite tips</p><p><a href="https://egmont-storage.s3-eu-west-1.amazonaws.com/as/Åka%20Skidor%20Skidtest%20AM%202014.pdf" target="_blank">https://egmont-storage.s3-eu-west-1.amazonaws.com/as/Åka Skidor Skidtest AM 2014.pdf</a></p><p>Provade själv Line Sick Day 95 som ja tyckte väldigt bra om men valde 110an istället för att jag ville ha lite bättre offpistegenskaper.</p><p>Har även hört bra om Armada TST.</p><p>Jag kom inte riktigt överens med Extrem project 100 som kändes lite tråkig och lite för dämpad för min smak.</p><p>Ska du ha en fullrocker som pistskida som jag tror att Mantran är numer så testa först. Tycker personligen att de fullrocker jag har provat inte fungerar så bra, speciellt i lite ojämn och uppkörd pist.</p><p>Inte mycket hjälp kanske men lite hoppas jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1056323, member: 29440"] Hej, har inte provat jättemånga skidor själv men här kanske du kan få lite tips [URL]https://egmont-storage.s3-eu-west-1.amazonaws.com/as/Åka%20Skidor%20Skidtest%20AM%202014.pdf[/URL] Provade själv Line Sick Day 95 som ja tyckte väldigt bra om men valde 110an istället för att jag ville ha lite bättre offpistegenskaper. Har även hört bra om Armada TST. Jag kom inte riktigt överens med Extrem project 100 som kändes lite tråkig och lite för dämpad för min smak. Ska du ha en fullrocker som pistskida som jag tror att Mantran är numer så testa först. Tycker personligen att de fullrocker jag har provat inte fungerar så bra, speciellt i lite ojämn och uppkörd pist. Inte mycket hjälp kanske men lite hoppas jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
skid-tips sökes
Tillbaka
Topp