Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid Tips!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 485503" data-attributes="member: 52127"><p>det här med längd är väldigt mycket en smaksak. jag personligen tycker att det är skönast om skidorna är lika långa som jag själv. då kan man ha ganska mjuka skidor utan att dom gör bort sej i pisten enligt mej. även om du ska åka lite offpist så köp inte allt för breda skidor då blir dom ganska tråkiga i parken. mina är 93 millimieter vilket jag tycker är i mesta laget för parkåkning men är suveränt när man ska åka lite överallt. </p><p>ta det väldigt försiktigt i offpisten bara. hoppas jag hjälpte till med något!</p><p></p><p>/Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 485503, member: 52127"] det här med längd är väldigt mycket en smaksak. jag personligen tycker att det är skönast om skidorna är lika långa som jag själv. då kan man ha ganska mjuka skidor utan att dom gör bort sej i pisten enligt mej. även om du ska åka lite offpist så köp inte allt för breda skidor då blir dom ganska tråkiga i parken. mina är 93 millimieter vilket jag tycker är i mesta laget för parkåkning men är suveränt när man ska åka lite överallt. ta det väldigt försiktigt i offpisten bara. hoppas jag hjälpte till med något! /Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid Tips!
Tillbaka
Topp