Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid utrustning inför Kanada, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 958736" data-attributes="member: 46762"><p>Edit: Det trillade in inlägg samtidigt som jag skrev, så mycket för att kolla på Eurovision samtidigt...</p><p></p><p>Den här tråden är värdelös, både för dig och för oss, så länge du inte spec'ar lite mer info om dig själv. Vettiga grejer är dina fysiska förutsättningar (storlek, styrka, åkteknik, erfarenhet), hur du gillar att åka (skog, stora berg, snurra utför klippor, snabbt, lugnt) och vad du gillat för skidor av de du åkt på tidigare... </p><p></p><p>Pjäxor är inte lämpligt att diskutera på Internet, så länge inte alla parter är väldigt insatta och vet sina fötters förutsättningar.</p><p></p><p>Av det som AshtraYmofucku sa så kan jag ju meddela att Rocker2'an (det som var R2 i år iaf) kommer vara oförändrad till nästa år men den benämns som Rocker2 122 i fortsättningen. Den är inte vek i tailen om man laddar på lite, isf. har man bara monterat lite för långt bak. Enkelt löst mao... Det jag tror han snackar om är Rocker2 115 som är en lite tävlingsvänligare variant av 122'an med mindre mått och som nämnts, en styvare, flackare tail.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 958736, member: 46762"] Edit: Det trillade in inlägg samtidigt som jag skrev, så mycket för att kolla på Eurovision samtidigt... Den här tråden är värdelös, både för dig och för oss, så länge du inte spec'ar lite mer info om dig själv. Vettiga grejer är dina fysiska förutsättningar (storlek, styrka, åkteknik, erfarenhet), hur du gillar att åka (skog, stora berg, snurra utför klippor, snabbt, lugnt) och vad du gillat för skidor av de du åkt på tidigare... Pjäxor är inte lämpligt att diskutera på Internet, så länge inte alla parter är väldigt insatta och vet sina fötters förutsättningar. Av det som AshtraYmofucku sa så kan jag ju meddela att Rocker2'an (det som var R2 i år iaf) kommer vara oförändrad till nästa år men den benämns som Rocker2 122 i fortsättningen. Den är inte vek i tailen om man laddar på lite, isf. har man bara monterat lite för långt bak. Enkelt löst mao... Det jag tror han snackar om är Rocker2 115 som är en lite tävlingsvänligare variant av 122'an med mindre mått och som nämnts, en styvare, flackare tail. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skid utrustning inför Kanada, hjälp!
Tillbaka
Topp