Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida: 50/50 Freetouring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pAcmAn1" data-source="post: 1267405" data-attributes="member: 80820"><p>Äntligen börjar det hända saker på skidmarknaden för oss som vill ha en skida som fungerar hyfsat bra offpist, topptur och i backen.</p><p>Funderar, funderar, funderar.......vill ha midja mellan 100-108</p><p></p><p>Vad tror ni och ev har ni för erfarenheter av följande?</p><p></p><p>Nordica Enforcer 104 unlimited (testat själv och gillade mycket)</p><p>Blizzard Hustle 10</p><p>Völkl Blaze 106</p><p>Black Crows Navis</p><p>K2 Dispatch 101 (kanske lite stor radie för min smak)</p><p>Armada Locater 104 (kanske lite för lätt och stor radie föe min smak)</p><p></p><p>Något jag missat? Vill helst inte att skidan ska överstiga 1800g per skida.</p><p></p><p>Alpin raceåkning som bakgrund men nu är offpist och topptur passionen sedan 15 år tillbaka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pAcmAn1, post: 1267405, member: 80820"] Äntligen börjar det hända saker på skidmarknaden för oss som vill ha en skida som fungerar hyfsat bra offpist, topptur och i backen. Funderar, funderar, funderar.......vill ha midja mellan 100-108 Vad tror ni och ev har ni för erfarenheter av följande? Nordica Enforcer 104 unlimited (testat själv och gillade mycket) Blizzard Hustle 10 Völkl Blaze 106 Black Crows Navis K2 Dispatch 101 (kanske lite stor radie för min smak) Armada Locater 104 (kanske lite för lätt och stor radie föe min smak) Något jag missat? Vill helst inte att skidan ska överstiga 1800g per skida. Alpin raceåkning som bakgrund men nu är offpist och topptur passionen sedan 15 år tillbaka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida: 50/50 Freetouring
Tillbaka
Topp