Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida: 50/50 Freetouring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1267454" data-attributes="member: 12152"><p>Jag slår ett slag för Elan Ripstick 106. Förvisso några gram över 1800 numera med 1830 gram i 180cm, men framförallt 188:an är en personlig favorit för allroundbruk. Jag kör den med inserts för Shift och ATK FR och det är nog den skida genom alla år som jag tycker ger mest känsla av att man reder ut allt i form av åkning med ett enda par. Alper eller Sverige, pist eller offpist och liftburet eller benburet, snökite, osv. Jag hade utan tvekan klarat mig på bara det paret. Det hindrar mig såklart inte från att ha sju par till dock, men EGENTLIGEN hade jag klarat mig på bara Ripsticken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1267454, member: 12152"] Jag slår ett slag för Elan Ripstick 106. Förvisso några gram över 1800 numera med 1830 gram i 180cm, men framförallt 188:an är en personlig favorit för allroundbruk. Jag kör den med inserts för Shift och ATK FR och det är nog den skida genom alla år som jag tycker ger mest känsla av att man reder ut allt i form av åkning med ett enda par. Alper eller Sverige, pist eller offpist och liftburet eller benburet, snökite, osv. Jag hade utan tvekan klarat mig på bara det paret. Det hindrar mig såklart inte från att ha sju par till dock, men EGENTLIGEN hade jag klarat mig på bara Ripsticken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida: 50/50 Freetouring
Tillbaka
Topp