Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida för Japow?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1324909" data-attributes="member: 88096"><p>En stor fördel med breda skidor är att man kan åka och ha kul där det är ganska flackt. Gissar att det är så ibland även i Japan. Det är kul med brett även i brantare terräng men om det är tät skog är det bra med något som är lätt att drifta med. Så rejält med rocker, lågt spann, +112 bredd, +10 cm längd mot din egen längd, ganska lätt och modernt. Så hade jag valt. Jag hade tagit mina Blaze 114, eller kanske Revolt 121. Men det finns ju mycket annat att välja förstås. Så om du gillade Bent 110 låter väl Bent 120 perfekt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1324909, member: 88096"] En stor fördel med breda skidor är att man kan åka och ha kul där det är ganska flackt. Gissar att det är så ibland även i Japan. Det är kul med brett även i brantare terräng men om det är tät skog är det bra med något som är lätt att drifta med. Så rejält med rocker, lågt spann, +112 bredd, +10 cm längd mot din egen längd, ganska lätt och modernt. Så hade jag valt. Jag hade tagit mina Blaze 114, eller kanske Revolt 121. Men det finns ju mycket annat att välja förstås. Så om du gillade Bent 110 låter väl Bent 120 perfekt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida för Japow?
Tillbaka
Topp