Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida som funkar i de lite fluffigare lägena
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 257793" data-attributes="member: 26232"><p>Det skiljer 1 mm i midjemått mellan Katana och Blowern. Och 5 mm till Ant:en, 6 mm till Mojo:n. Så himla mycket större är de inte...</p><p></p><p>Vad som är bättre eller sämre av de du listar har jag ingen aning om eftersom jag inte kört någon av dem utom Big Daddy:n (kan ha varit 05 också, minns inte). Efter den test-turen insåg jag att om jag ska köpa skidor i den här storleksklassen vill jag ha nåt betydligt mjukare än den skidan. Om det jag klippte in ovan om negativt spann stämmer (dvs att skidan upplevs mjukare än vad den är) vore det en väldigt intressant kompromiss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 257793, member: 26232"] Det skiljer 1 mm i midjemått mellan Katana och Blowern. Och 5 mm till Ant:en, 6 mm till Mojo:n. Så himla mycket större är de inte... Vad som är bättre eller sämre av de du listar har jag ingen aning om eftersom jag inte kört någon av dem utom Big Daddy:n (kan ha varit 05 också, minns inte). Efter den test-turen insåg jag att om jag ska köpa skidor i den här storleksklassen vill jag ha nåt betydligt mjukare än den skidan. Om det jag klippte in ovan om negativt spann stämmer (dvs att skidan upplevs mjukare än vad den är) vore det en väldigt intressant kompromiss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skida som funkar i de lite fluffigare lägena
Tillbaka
Topp