Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidaffär i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 58810" data-attributes="member: 12483"><p>Av dom alporter jag besökt har nog Cham det absolut största utbudet på ALLT som rör glidande, och höjdbetvingande verksamhet. På grund av min avancerade ålder minns jag dock inet namnen på butikerna. Mitt tips är att i lugn och ro shoppa runt, förslagsvis nu i decemeber om du kan, jämföra priser och sen slå till. Med lite tur hittar du också fjolårsprylar till bra priser. Vad gäller Telisprylar är jag tyvärr inte så bevandrad, men jag är rätt övertygad om att du hitter det du ska ha. Priserna är generellt sett lägre än här hemma, plus att butikerna här vet något om vad dom säljer.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 58810, member: 12483"] Av dom alporter jag besökt har nog Cham det absolut största utbudet på ALLT som rör glidande, och höjdbetvingande verksamhet. På grund av min avancerade ålder minns jag dock inet namnen på butikerna. Mitt tips är att i lugn och ro shoppa runt, förslagsvis nu i decemeber om du kan, jämföra priser och sen slå till. Med lite tur hittar du också fjolårsprylar till bra priser. Vad gäller Telisprylar är jag tyvärr inte så bevandrad, men jag är rätt övertygad om att du hitter det du ska ha. Priserna är generellt sett lägre än här hemma, plus att butikerna här vet något om vad dom säljer. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skidaffär i Chamonix
Tillbaka
Topp