Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidåk under en säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1280660" data-attributes="member: 145369"><p>Det där har jag aldrig tänkt på, men nu när det kom upp kollade jag.</p><p>Till dags dato har varje skiddag kostat 31,46kr.</p><p>Det har kostat ca: 5kr att åka Kabinen men också 5kr att åka Byliften i Duved.</p><p>Lite osäker på vilken som känns mest prisvärd ?</p><p>Nu är det 12 dagar kvar så det går väl att pressa priset något lite till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1280660, member: 145369"] Det där har jag aldrig tänkt på, men nu när det kom upp kollade jag. Till dags dato har varje skiddag kostat 31,46kr. Det har kostat ca: 5kr att åka Kabinen men också 5kr att åka Byliften i Duved. Lite osäker på vilken som känns mest prisvärd ? Nu är det 12 dagar kvar så det går väl att pressa priset något lite till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidåk under en säsong
Tillbaka
Topp