Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidakararsle?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lappland" data-source="post: 18775" data-attributes="member: 15783"><p>TACK för alla påhittiga och välmenande svar!! Jag kan dock tyvärr meddela Fia att skidåkning inte är den mest självklara vägen till ett präktigt sittdon. Jag åker i och för sig snowboard, men det borde ju inte vara någon större skillnad på själva muskelanvändningen eller anträngningen, och jag lyckades inte på en hel säsong att arbeta upp en snygg bak. Jag såg däremot som sagt en hel del vältrimmade arslen under vintern, men vågade inte riktigt fråga ägarna om tips. Det enda jag lyckades klura ut att jag spenderade mer tid på berget än de, så åkningen är nog inte det självklara svaret. Men jag är i full färd med att sätta igång med alla tips som inkommit. Season 03- here i come!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lappland, post: 18775, member: 15783"] TACK för alla påhittiga och välmenande svar!! Jag kan dock tyvärr meddela Fia att skidåkning inte är den mest självklara vägen till ett präktigt sittdon. Jag åker i och för sig snowboard, men det borde ju inte vara någon större skillnad på själva muskelanvändningen eller anträngningen, och jag lyckades inte på en hel säsong att arbeta upp en snygg bak. Jag såg däremot som sagt en hel del vältrimmade arslen under vintern, men vågade inte riktigt fråga ägarna om tips. Det enda jag lyckades klura ut att jag spenderade mer tid på berget än de, så åkningen är nog inte det självklara svaret. Men jag är i full färd med att sätta igång med alla tips som inkommit. Season 03- here i come!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidakararsle?!
Tillbaka
Topp