Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkare i Lyon i vår?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 132220" data-attributes="member: 9996"><p>Tja, jag kommer plugga i Lyon från slutet av februari till sommaren, planerade in studier just i Lyon för att det var det alternativ som låg närmast Alperna... Tanken är givetvis att smita iväg till bergen så ofta det bara går. Vilket i mina drömmar blir ungefär varje helg & lite till... minst!</p><p></p><p>Kommer du också vara där eller i krokarna i vår, eller känner du nån som är det, hör av dig till mig! Vore ju onekligen trevligt med pendlarsällskap eller kanske bara nån att snacka skis med lite då & då.</p><p></p><p>Höres! /Sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 132220, member: 9996"] Tja, jag kommer plugga i Lyon från slutet av februari till sommaren, planerade in studier just i Lyon för att det var det alternativ som låg närmast Alperna... Tanken är givetvis att smita iväg till bergen så ofta det bara går. Vilket i mina drömmar blir ungefär varje helg & lite till... minst! Kommer du också vara där eller i krokarna i vår, eller känner du nån som är det, hör av dig till mig! Vore ju onekligen trevligt med pendlarsällskap eller kanske bara nån att snacka skis med lite då & då. Höres! /Sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkare i Lyon i vår?
Tillbaka
Topp