Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidåkning i Argentina juli-augusti?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 881611" data-attributes="member: 63059"><p>Argentina är ett stort land,, Det är ju inte mest praktiskt att komma till Buenos Aires om man ska åka skidor, men nu har du ju biljetter dit så,,, Den närmsta skidorten är nog Las Lenas, det är också den bästa i Argentina, det är ca 120mil dit från Buenos Aires, Hur det är med transport dit vet jag inte, men det går troligtvis enkelt med inrikesflyg eller tåg ta sig till Mendoza, och sedan är det enkelt att ta sig vidare med buss, Annars vad gäller skidåkning i Anderna så är Chile bättre, men lite dyrare,, om du har tänkt dig säsonga och jobba så är spanska ett måste, Många Amerikaner säsongar där men de pratar flytande spanska, men om du tar dig till Mendoza så kan du ta dig vidare till skidorterna nära Santiago de Chile, dom är riktigt bra,, vet inte din budget, men när du ändå är i sydamerika i två månader så vill jag rekomendera att du tar dig till Patagonien, Måste vara en av de vackraste platser på den här planeten, : )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 881611, member: 63059"] Argentina är ett stort land,, Det är ju inte mest praktiskt att komma till Buenos Aires om man ska åka skidor, men nu har du ju biljetter dit så,,, Den närmsta skidorten är nog Las Lenas, det är också den bästa i Argentina, det är ca 120mil dit från Buenos Aires, Hur det är med transport dit vet jag inte, men det går troligtvis enkelt med inrikesflyg eller tåg ta sig till Mendoza, och sedan är det enkelt att ta sig vidare med buss, Annars vad gäller skidåkning i Anderna så är Chile bättre, men lite dyrare,, om du har tänkt dig säsonga och jobba så är spanska ett måste, Många Amerikaner säsongar där men de pratar flytande spanska, men om du tar dig till Mendoza så kan du ta dig vidare till skidorterna nära Santiago de Chile, dom är riktigt bra,, vet inte din budget, men när du ändå är i sydamerika i två månader så vill jag rekomendera att du tar dig till Patagonien, Måste vara en av de vackraste platser på den här planeten, : ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidåkning i Argentina juli-augusti?
Tillbaka
Topp