Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidåkning i Nya Zeeland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="combatspenat" data-source="post: 226743" data-attributes="member: 49992"><p>jag har spenderarat två säsonger nere på NZ bott i queenstown och i wanaka. åkt mest på de skidanläggningar som ligger runt om kring där nere. priser är liknade de svenska endel saker är billigare andra saker är dyrare. kan rekomendera anläggningen Cardrona <a href="http://www.cardrona.co.nz" target="_blank">http://www.cardrona.co.nz</a> om man gillar park. jag rankar den till och med föra NZ Snow Park pga av att det är mindre folk fler features och bättre shape. sen om man vill åka lite mer brant och friåkning så tycker jag att treble cone <a href="http://www.treblecone.co.nz/" target="_blank">http://www.treblecone.co.nz/</a> är en helt okej anläggning. dock är vägen upp till skidanläggningen dödsläskigt. queenstown är väl den stora turist staden på NZ tusen barer party hela natten och så. wanaka är lite mindre lite, lite lungare och lite närmre till bättre åkning. det finns ju åkning på annat håll på nz oxå men den kan jag inte så mycket om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="combatspenat, post: 226743, member: 49992"] jag har spenderarat två säsonger nere på NZ bott i queenstown och i wanaka. åkt mest på de skidanläggningar som ligger runt om kring där nere. priser är liknade de svenska endel saker är billigare andra saker är dyrare. kan rekomendera anläggningen Cardrona [URL]http://www.cardrona.co.nz[/URL] om man gillar park. jag rankar den till och med föra NZ Snow Park pga av att det är mindre folk fler features och bättre shape. sen om man vill åka lite mer brant och friåkning så tycker jag att treble cone [URL]http://www.treblecone.co.nz/[/URL] är en helt okej anläggning. dock är vägen upp till skidanläggningen dödsläskigt. queenstown är väl den stora turist staden på NZ tusen barer party hela natten och så. wanaka är lite mindre lite, lite lungare och lite närmre till bättre åkning. det finns ju åkning på annat håll på nz oxå men den kan jag inte så mycket om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidåkning i Nya Zeeland
Tillbaka
Topp