Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidåkning i Stockholm och Södra Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 231374" data-attributes="member: 36230"><p>jag måste först och främst säga att detta absolut inte är ett skämt.</p><p></p><p>Storstenshöjden verkar vara ett måste... Men det är inbokat...</p><p>Jag vill ha tips allt från anläggningar men framför allt andra berg oftast finns den bästa åkningen där det inte har byggts liftar så gärna många tips på andra bra skidberg. Men självklart även takdropp och andra åkbara linjer för det är väl det som det handlar om mer än åkbara berg. </p><p>förövrigt vill vi träffa åkare på dessa lokala berg, det är ju halva idén att träffa dessa inbitna åkarna som har åkt t ex. i Tolvmannabacken hela sitt liv varje helg i 30år. det är hjältar jag vill bli guidade av på dessa berg söderöver, människor med positiv inställning till det de har inte negativ till det som inte finns.</p><p></p><p>Tack för tipsen så här långt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 231374, member: 36230"] jag måste först och främst säga att detta absolut inte är ett skämt. Storstenshöjden verkar vara ett måste... Men det är inbokat... Jag vill ha tips allt från anläggningar men framför allt andra berg oftast finns den bästa åkningen där det inte har byggts liftar så gärna många tips på andra bra skidberg. Men självklart även takdropp och andra åkbara linjer för det är väl det som det handlar om mer än åkbara berg. förövrigt vill vi träffa åkare på dessa lokala berg, det är ju halva idén att träffa dessa inbitna åkarna som har åkt t ex. i Tolvmannabacken hela sitt liv varje helg i 30år. det är hjältar jag vill bli guidade av på dessa berg söderöver, människor med positiv inställning till det de har inte negativ till det som inte finns. Tack för tipsen så här långt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidåkning i Stockholm och Södra Sverige
Tillbaka
Topp