Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidåkning + Linköping =?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 119887" data-attributes="member: 12122"><p>jo soma sagt kisa,yx och asby går ju åka till</p><p>personligen så gillar jag asby bäst billigast liftkort och mycket kärlek och tid nerlagd på hoppet brukar finnas räcken med härlig liten anläggning</p><p>vet inte hur det ligger till med hopp och sånt i kisa och yx men jag vet att det har funnits ibland.polarna upptäckte en corner i kisa i mars.</p><p></p><p>det går att åka o betongparken utan problem bara att bygga upp en start ramp av lite pallar och bänkar eller putta fart på varandra finns även en del räcken inne i stan att åka på</p><p></p><p>sen i slutet av augusti och fram till riktiga snön kommer brukar vi ha rail sessions utanför ishallen så då är det bara att komma förbi</p><p></p><p>välkommen hit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 119887, member: 12122"] jo soma sagt kisa,yx och asby går ju åka till personligen så gillar jag asby bäst billigast liftkort och mycket kärlek och tid nerlagd på hoppet brukar finnas räcken med härlig liten anläggning vet inte hur det ligger till med hopp och sånt i kisa och yx men jag vet att det har funnits ibland.polarna upptäckte en corner i kisa i mars. det går att åka o betongparken utan problem bara att bygga upp en start ramp av lite pallar och bänkar eller putta fart på varandra finns även en del räcken inne i stan att åka på sen i slutet av augusti och fram till riktiga snön kommer brukar vi ha rail sessions utanför ishallen så då är det bara att komma förbi välkommen hit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skidåkning + Linköping =?
Tillbaka
Topp