Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkningen i Alpe d'Huez?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mansson" data-source="post: 207901" data-attributes="member: 58901"><p>Är det någon som har varit i Alpe d'Huez? Jag ska kanske dit och jobba på ett hotell denna säsongen. Jag är dock lite tveksam om jag ska ta det eller åka till tex. Chamonix istället. Hur är skidåkningen? Jag gillar att åka i pisten men vill också kunna hika och åka mycket offpist. Är det mest barnfamiljer som åker dit, eller är det kul för mer avancerade skidåkare också? Mycket tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mansson, post: 207901, member: 58901"] Är det någon som har varit i Alpe d'Huez? Jag ska kanske dit och jobba på ett hotell denna säsongen. Jag är dock lite tveksam om jag ska ta det eller åka till tex. Chamonix istället. Hur är skidåkningen? Jag gillar att åka i pisten men vill också kunna hika och åka mycket offpist. Är det mest barnfamiljer som åker dit, eller är det kul för mer avancerade skidåkare också? Mycket tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkningen i Alpe d'Huez?
Tillbaka
Topp