Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkningen i Alpe d'Huez?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Le-Bez-Jens-i-chamonix" data-source="post: 208012" data-attributes="member: 42468"><p>Tjena Manson!</p><p>Tycker du ska välja Alpe d´huez. Bra avancerad skidåkning med fina pister och jävligt bra offpist som du slipper dela med massa andra "bra" skidåkare, snön räcker längre. pluss om du köper säsongsliftkort får du ca två dagskort i 2alpes,Serre chevalier, Via letta (mont genevre, sesterier, suza deOulx, clavier) och pye saint vincent. </p><p>Har själv gjort sex vintrar i serre och kört en del i Alpe d`huez jag gillar det skarpt. Har bara varigt där på dagsturer så jag vet inget om nattlivet men det ser sjyst ut.</p><p>Chamonix e ju oxå ok, men ett mycket mer spritt system så det blir ju ganska mycket mer projekt när man ska åka skidor+ det är fethård konkurans om snön med låååånga köer. Kommer själv åka dit har fått ett bra jobb.</p><p>Vad du än väljer kommer du ha skitkul:D </p><p></p><p>Lycka till....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Le-Bez-Jens-i-chamonix, post: 208012, member: 42468"] Tjena Manson! Tycker du ska välja Alpe d´huez. Bra avancerad skidåkning med fina pister och jävligt bra offpist som du slipper dela med massa andra "bra" skidåkare, snön räcker längre. pluss om du köper säsongsliftkort får du ca två dagskort i 2alpes,Serre chevalier, Via letta (mont genevre, sesterier, suza deOulx, clavier) och pye saint vincent. Har själv gjort sex vintrar i serre och kört en del i Alpe d`huez jag gillar det skarpt. Har bara varigt där på dagsturer så jag vet inget om nattlivet men det ser sjyst ut. Chamonix e ju oxå ok, men ett mycket mer spritt system så det blir ju ganska mycket mer projekt när man ska åka skidor+ det är fethård konkurans om snön med låååånga köer. Kommer själv åka dit har fått ett bra jobb. Vad du än väljer kommer du ha skitkul:D Lycka till.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkningen i Alpe d'Huez?
Tillbaka
Topp