Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkningen i Alpe d'Huez?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carlstrand" data-source="post: 208060" data-attributes="member: 65040"><p>har inte säsongat själv i alp d´huez men har ett par kompisar som har varit där och säger att det e grymt!! precis som bez-jenz säger så slipper man dela off pisten med massa andra, orört går att få tag på rätt lätt upp till en vecka efter snöfall, har däremot festat i alp d. och kan skriva under på att det e grymt!! hela "party"-centrum är samlat väldigt bra så man slipper gå ute mkt om man vill byta ställe, </p><p>tror på en grym säsong där!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carlstrand, post: 208060, member: 65040"] har inte säsongat själv i alp d´huez men har ett par kompisar som har varit där och säger att det e grymt!! precis som bez-jenz säger så slipper man dela off pisten med massa andra, orört går att få tag på rätt lätt upp till en vecka efter snöfall, har däremot festat i alp d. och kan skriva under på att det e grymt!! hela "party"-centrum är samlat väldigt bra så man slipper gå ute mkt om man vill byta ställe, tror på en grym säsong där! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skidåkningen i Alpe d'Huez?
Tillbaka
Topp