Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidarbete.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dame" data-source="post: 191817" data-attributes="member: 28881"><p>ja gjorde ett arbet om skidåkning när ja var i din ålder. det handlade om allt som tillhör jibbing och den nya "skidkulturen" typ. lite historia från 80-talet fram till idag, tävlingar, olika hopp, skidans uppbyggnad, svenska proffs osv osv. man hittar mycket på nätet, redan då gjorde jag det(typ 2001), så du borde hitta massor nu när det har växt ganska mycket. kolla runt på amerikanska skidsidor, och tillverkares hemsidor. det finns mycket fakta att hitta om du bara tar dig tid!</p><p></p><p>min gymnastiklärare tyckte det var mycket intressant att läsa, mycket roligare än alla andra arbete om fotboll och hockey och liknande..</p><p>fick mvg för arbetet.. </p><p></p><p>lycka till!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dame, post: 191817, member: 28881"] ja gjorde ett arbet om skidåkning när ja var i din ålder. det handlade om allt som tillhör jibbing och den nya "skidkulturen" typ. lite historia från 80-talet fram till idag, tävlingar, olika hopp, skidans uppbyggnad, svenska proffs osv osv. man hittar mycket på nätet, redan då gjorde jag det(typ 2001), så du borde hitta massor nu när det har växt ganska mycket. kolla runt på amerikanska skidsidor, och tillverkares hemsidor. det finns mycket fakta att hitta om du bara tar dig tid! min gymnastiklärare tyckte det var mycket intressant att läsa, mycket roligare än alla andra arbete om fotboll och hockey och liknande.. fick mvg för arbetet.. lycka till!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
skidarbete.
Tillbaka
Topp