Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidbag för två skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Von_vettet" data-source="post: 977840" data-attributes="member: 119552"><p>Kanske, jag har en likadan, den var ju både billig och lång hos tysken! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> </p><p>Om du bara ska ha ner ett par skidor i bagen, kan det kanske gå och knöla ner på snedden?</p><p></p><p>När jag provpackade med mina 179 Pon2oon's (fast de är 183cm cirka) så var det ett par cm tillgodo, får prova igen när man har fått hem automatic 186 <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Von_vettet, post: 977840, member: 119552"] Kanske, jag har en likadan, den var ju både billig och lång hos tysken! ;) Om du bara ska ha ner ett par skidor i bagen, kan det kanske gå och knöla ner på snedden? När jag provpackade med mina 179 Pon2oon's (fast de är 183cm cirka) så var det ett par cm tillgodo, får prova igen när man har fått hem automatic 186 :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
skidbag för två skidor!
Tillbaka
Topp