Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbag på hjul med plats för pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schubertan1997" data-source="post: 1333128" data-attributes="member: 146298"><p>Tycker att Hawk summerar det rätt bra. För en vecka så har jag allt i min väska, men något som jag ska börja med från nästa gång är att ta hjälm i handbagaget, för den får stryk när den ligger i väskan. Flyger alltid direkt så unnar mig att inte ta med så mycket grejer i lavinryggsäcken (som jag använder som handbagage).</p><p></p><p>Kan tilläggas att jag aldrig har med mycket vanliga kläder, utan kanske 3 t-shirt, underkläder, mysbyxor och träningsshorts utöver det man flyger i. Varken Swiss, Lufthansa eller KLM har gnällt över att man har lite övervikt, bara att hävda att du inte använder ditt 10kg handbagage.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schubertan1997, post: 1333128, member: 146298"] Tycker att Hawk summerar det rätt bra. För en vecka så har jag allt i min väska, men något som jag ska börja med från nästa gång är att ta hjälm i handbagaget, för den får stryk när den ligger i väskan. Flyger alltid direkt så unnar mig att inte ta med så mycket grejer i lavinryggsäcken (som jag använder som handbagage). Kan tilläggas att jag aldrig har med mycket vanliga kläder, utan kanske 3 t-shirt, underkläder, mysbyxor och träningsshorts utöver det man flyger i. Varken Swiss, Lufthansa eller KLM har gnällt över att man har lite övervikt, bara att hävda att du inte använder ditt 10kg handbagage. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbag på hjul med plats för pjäxor?
Tillbaka
Topp