Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidbagage ingår, vad tillåts i väskan? Lufthansa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Totemann" data-source="post: 933861" data-attributes="member: 69324"><p>Jaa, när vi skickade med lite bagage med en polare hem från Whistler så försökte vi ungefär som du säger, 3par skidor, kläder, pjäxor m.m. Slutade med att killen fick pynta ut 14000 SEK i övervikt.. (Okej, han hade också med sig sina två 32kg väskor + ytterligare två väskor där den ena vägde drygt 50kg, men ändå..)</p><p></p><p></p><p></p><p>Sant, det är massor. Jag tänkte dock slippa ta stora resväskan. Bara köra en mindre duffelbag och skidfodralet. Men då får jag tänka om och leta upp ett singelfodral som rymmer mina skidor (farsans från 80-talet är förvisso 2,2 meter långa, men inte gjorda för puderskidor..)</p><p></p><p></p><p></p><p>Haha.. Man kan ju inte annat än skratta åt deras idiotiska upplägg..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totemann, post: 933861, member: 69324"] Jaa, när vi skickade med lite bagage med en polare hem från Whistler så försökte vi ungefär som du säger, 3par skidor, kläder, pjäxor m.m. Slutade med att killen fick pynta ut 14000 SEK i övervikt.. (Okej, han hade också med sig sina två 32kg väskor + ytterligare två väskor där den ena vägde drygt 50kg, men ändå..) Sant, det är massor. Jag tänkte dock slippa ta stora resväskan. Bara köra en mindre duffelbag och skidfodralet. Men då får jag tänka om och leta upp ett singelfodral som rymmer mina skidor (farsans från 80-talet är förvisso 2,2 meter långa, men inte gjorda för puderskidor..) Haha.. Man kan ju inte annat än skratta åt deras idiotiska upplägg.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidbagage ingår, vad tillåts i väskan? Lufthansa
Tillbaka
Topp