Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidbagage ingår, vad tillåts i väskan? Lufthansa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petli294" data-source="post: 933885" data-attributes="member: 76980"><p>Swiss tillhör ju lufthansa sa det kan ha ett samband. I det mesta andra sa är även det swiss bland de absoult bästa flygbolagen. (Kan vara partisk eftersom jag bor i zürich)</p><p></p><p>Om man nagonsin har en tight transfer sa kan man ge sig tusan pa att allt specialbagage blir kvar. Köpenhamn är bland de absolut värsta pa att lämna bagage. Bara under de senaste manaderna har mitt bagage blivit kvar 3 ganger i köpenhamn. (Ja, jag flyger kopiöst mycket i jobbet). Ett tips här är att titta över vilket kontokort man betalar med, väldig manga kontokort har en inbyggd bagageförseningsförsökring. Särskillt om det är en specialresa (=skidresa)och syftet med resan förhindras (=inga skidor) sa far atminstone jag ut upp till 5000 kornor (beroende pa hur lang tid förseningen är) att köpa eller hyra utrustning för. Det vill säga hyr skidor första tva dagarna och unna dig lite nya kläder och goggles innan skidorna kommer fram.</p><p></p><p>Ett alternativ som jag använde förut är att titta pa optiontown, brukar kosta pa ett ungerfär samma som att betala skidfrakt och blir man upgradad slipper ingar sportutrustning oftast, dessutom gratis dricka i loungen och allt annat daltande som business innebär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petli294, post: 933885, member: 76980"] Swiss tillhör ju lufthansa sa det kan ha ett samband. I det mesta andra sa är även det swiss bland de absoult bästa flygbolagen. (Kan vara partisk eftersom jag bor i zürich) Om man nagonsin har en tight transfer sa kan man ge sig tusan pa att allt specialbagage blir kvar. Köpenhamn är bland de absolut värsta pa att lämna bagage. Bara under de senaste manaderna har mitt bagage blivit kvar 3 ganger i köpenhamn. (Ja, jag flyger kopiöst mycket i jobbet). Ett tips här är att titta över vilket kontokort man betalar med, väldig manga kontokort har en inbyggd bagageförseningsförsökring. Särskillt om det är en specialresa (=skidresa)och syftet med resan förhindras (=inga skidor) sa far atminstone jag ut upp till 5000 kornor (beroende pa hur lang tid förseningen är) att köpa eller hyra utrustning för. Det vill säga hyr skidor första tva dagarna och unna dig lite nya kläder och goggles innan skidorna kommer fram. Ett alternativ som jag använde förut är att titta pa optiontown, brukar kosta pa ett ungerfär samma som att betala skidfrakt och blir man upgradad slipper ingar sportutrustning oftast, dessutom gratis dricka i loungen och allt annat daltande som business innebär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
skidbagage ingår, vad tillåts i väskan? Lufthansa
Tillbaka
Topp