Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbestigning i Marocko 25/12-08/01
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersEnar" data-source="post: 486482" data-attributes="member: 77859"><p>Ingen som har fallit för frestelsen att åka till Marocko över nyår och vill få ut lite mer av resan? Om någon ska till Agadir/Marrakesch så häng med upp på Jbel Toubkal ca 4000m. Ingen klättring men stegjärn rekommenderas. Är det bra snöförhållanden blir det randonnèskidor, annars åker de upp på ryggen. Helt enkelt, är någon i Marocko vid denna tidpunkt, häng med för sjutton!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersEnar, post: 486482, member: 77859"] Ingen som har fallit för frestelsen att åka till Marocko över nyår och vill få ut lite mer av resan? Om någon ska till Agadir/Marrakesch så häng med upp på Jbel Toubkal ca 4000m. Ingen klättring men stegjärn rekommenderas. Är det bra snöförhållanden blir det randonnèskidor, annars åker de upp på ryggen. Helt enkelt, är någon i Marocko vid denna tidpunkt, häng med för sjutton! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skidbestigning i Marocko 25/12-08/01
Tillbaka
Topp