Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidbestigning i Sunnmöre i april
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flombex" data-source="post: 285056" data-attributes="member: 72976"><p>Hejsan </p><p></p><p>Jeg har kig på, hvad jeg synes ser ud som en häftig (og lidt anstrengende…) skidtur 15.-22. april. Desværre er der inntill videre ikke nok tilmeldinger, der behövs minst 4 personer för att kunna hålla priset. Måske er der nogon här, der kunne være interesseret? </p><p></p><p>Eventuel tilmelding foregår på hemsidan, så jeg koordinerer ikke, men hører naturligvis gerne, hvis nogon skulle være interesserad. </p><p></p><p><a href="http://www.scandinavianascents.com/sv/ressun.html" target="_blank">http://www.scandinavianascents.com/sv/ressun.html</a> </p><p></p><p>Hälsningar </p><p>Torben (ifrån Danmark)</p><p></p><p>(Har tillladt mig också at skrive dette inlägget under "Skibumskompisar")</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flombex, post: 285056, member: 72976"] Hejsan Jeg har kig på, hvad jeg synes ser ud som en häftig (og lidt anstrengende…) skidtur 15.-22. april. Desværre er der inntill videre ikke nok tilmeldinger, der behövs minst 4 personer för att kunna hålla priset. Måske er der nogon här, der kunne være interesseret? Eventuel tilmelding foregår på hemsidan, så jeg koordinerer ikke, men hører naturligvis gerne, hvis nogon skulle være interesserad. [URL]http://www.scandinavianascents.com/sv/ressun.html[/URL] Hälsningar Torben (ifrån Danmark) (Har tillladt mig också at skrive dette inlägget under "Skibumskompisar") [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skidbestigning i Sunnmöre i april
Tillbaka
Topp