Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skidbrallor ....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 408439" data-attributes="member: 32948"><p>Angående softshell så finns det jättemycket skrivet om det på forumet. </p><p></p><p>De flesta materialen som inte är gore-tex är oftast inte lika bra. Att de är vattentäta behöver du inte oroa dig för. Det är de nästan alltid! Andningshastigheten är den stora skillnaden med gore-tex. Det bygger också på att du har bra underställ under om du ska utnyttja det... </p><p>Jag vet att det har skrivit massvis om det här ämnet innan, sök på forumet så finner ni!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 408439, member: 32948"] Angående softshell så finns det jättemycket skrivet om det på forumet. De flesta materialen som inte är gore-tex är oftast inte lika bra. Att de är vattentäta behöver du inte oroa dig för. Det är de nästan alltid! Andningshastigheten är den stora skillnaden med gore-tex. Det bygger också på att du har bra underställ under om du ska utnyttja det... Jag vet att det har skrivit massvis om det här ämnet innan, sök på forumet så finner ni! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skidbrallor ....
Tillbaka
Topp