Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vonOben" data-source="post: 15409" data-attributes="member: 16099"><p>Man kan ha många orsaker till att göra en säsong i Chamonix. Historien har visat att det är en bra plats att gömma sig på, även under längre perioder, om man är efterlyst för t ex narkotikahandel eller våldsbrott. De finns ju även de som är där för åkningen skull förstås. Men jag är inte så säker på att det är vettigt att säsonga i Chamonix för flickornas skull. Enligt min erfarenhet kan det periodvis vara ont om nyanlända lättlurade småflickor och de lokala sprithäxorna av blandade nationaliteter är det bäst att hålla på avstånd. Jag tror att det kan vara klokare att välja en annan säsongslocation ur raggningssynpunkt. Tyvärr är det nog så att orter med bra skidåkning i regel erbjuder dåliga raggningsvillkor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vonOben, post: 15409, member: 16099"] Man kan ha många orsaker till att göra en säsong i Chamonix. Historien har visat att det är en bra plats att gömma sig på, även under längre perioder, om man är efterlyst för t ex narkotikahandel eller våldsbrott. De finns ju även de som är där för åkningen skull förstås. Men jag är inte så säker på att det är vettigt att säsonga i Chamonix för flickornas skull. Enligt min erfarenhet kan det periodvis vara ont om nyanlända lättlurade småflickor och de lokala sprithäxorna av blandade nationaliteter är det bäst att hålla på avstånd. Jag tror att det kan vara klokare att välja en annan säsongslocation ur raggningssynpunkt. Tyvärr är det nog så att orter med bra skidåkning i regel erbjuder dåliga raggningsvillkor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Tillbaka
Topp