Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 15410" data-attributes="member: 14483"><p>Bäste JCM </p><p>Jag kommer nu att försöka svara utan att komma med problem utan i stället komma med lösningar. Alltså inge snack utan mycket verkstad.</p><p>Då jag vet att detta är ett problem för många som ställt frågor...Varför jag vet! </p><p>För att de svar som ges ibland är så tråkiga att läsa enbart för att innehållet inte är till ngn hjälp utan är mer för att hacka ner på personen som ställer frågan. Det skulle aldrig falla mig in att hacka ned på denna välformulerade och högst relevanta fråga. </p><p></p><p>Analys. </p><p>Du är nog en man med stora tillgånga såväl i plånboken som i brallan. Din fantasi bör få den mest erfarne mansslukerska att rodna och du har nog testat allt minst en gång. Din iver att vilja ha alla brudar innebär att din blixt sällan slår ned två gånger på samma ställe.</p><p></p><p>Råd</p><p>Mitt råd till dig är att du beger dig till Åre på träningsläger. Träna nu inte på alla konferenskvinnor utan bege dig så snabbt som möjligt in bland de lokala förmågorna. Skaffa dig snabbt ett tiotal brudar av varierande kvalitet som du vallar runt på berget. Gläns inför pollarna för att sedan dumpa tjejgänget och skaffa nytt. När du har gjort detta en fyra, fem gånger kan du anse att du tränat klart. Gå nu och dra loppet på bössan och köp lite piller och salvor för de åkommor som du garanterat dragit på dig. Nu är du redo för större utmaningar.</p><p></p><p>Väl i Cham visualiserar du hur du genomförde dina bravader i Åre. Du kommer garanterat att hamna i vinnar-zonen likt de svenskaolympier som nu håvar in medalj efter medalj.</p><p></p><p>Lycka till/ Mes</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 15410, member: 14483"] Bäste JCM Jag kommer nu att försöka svara utan att komma med problem utan i stället komma med lösningar. Alltså inge snack utan mycket verkstad. Då jag vet att detta är ett problem för många som ställt frågor...Varför jag vet! För att de svar som ges ibland är så tråkiga att läsa enbart för att innehållet inte är till ngn hjälp utan är mer för att hacka ner på personen som ställer frågan. Det skulle aldrig falla mig in att hacka ned på denna välformulerade och högst relevanta fråga. Analys. Du är nog en man med stora tillgånga såväl i plånboken som i brallan. Din fantasi bör få den mest erfarne mansslukerska att rodna och du har nog testat allt minst en gång. Din iver att vilja ha alla brudar innebär att din blixt sällan slår ned två gånger på samma ställe. Råd Mitt råd till dig är att du beger dig till Åre på träningsläger. Träna nu inte på alla konferenskvinnor utan bege dig så snabbt som möjligt in bland de lokala förmågorna. Skaffa dig snabbt ett tiotal brudar av varierande kvalitet som du vallar runt på berget. Gläns inför pollarna för att sedan dumpa tjejgänget och skaffa nytt. När du har gjort detta en fyra, fem gånger kan du anse att du tränat klart. Gå nu och dra loppet på bössan och köp lite piller och salvor för de åkommor som du garanterat dragit på dig. Nu är du redo för större utmaningar. Väl i Cham visualiserar du hur du genomförde dina bravader i Åre. Du kommer garanterat att hamna i vinnar-zonen likt de svenskaolympier som nu håvar in medalj efter medalj. Lycka till/ Mes [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skidbrudar; hur får man det?
Tillbaka
Topp